Na podstawie § 13 ust. 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 roku w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii Wójt Gminy Wicko wprowadza reorganizację pracy w Urzędzie Gminy w Wicku.
Obsługa interesantów od dnia 24 kwietnia 2020 roku będzie odbywała się:
- telefonicznie,
- za pomocą środka komunikacji elektronicznej, w tym płatności zalecamy dokonywać przelewem na indywidualny rachunek bankowy lub wskazanych na stronie bip.wicko.pl,
- elektronicznych skrzynek pocztowych,
- poprzez składanie osobiste dokumentów (bez potwierdzenia) do przygotowanych na tę okoliczność skrzynek lub w inny sposób mając na uwadze zachowanie najwyższych środków ostrożności,
- osobiście w wyznaczonej strefie budynku Urzędu Gminy w Wicku, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z merytorycznym pracownikiem daty i godziny wizyty, w przypadkach konieczności dokonania czynności w sprawach z zakresu:
- rejestracji stanu cywilnego
- ewidencji ludności i dowodów osobistych
- świadczenia usług komunalnych
- administracji architektoniczno-budowlanej, w tym dotyczących decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- ochrony środowiska, w tym dotyczących:
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji
- decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów
Interesant, osobiście załatwiający sprawy w Urzędzie, będzie obsługiwany wyłącznie w masce szczelnie zakrywającej nos i usta oraz w jednorazowych rękawiczkach.
Kasa Urzędu Gminy w Wicku jest czynna od godziny 10.00 do godziny 14.00 w dniach od poniedziałku do czwartku i od godziny 10.00 do 13.30 w piątki.
Zachęcamy do załatwiania spraw przez profil zaufany (www.obywatel.gov.pl). Osoby, które go nie mają, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.
DOWODY OSOBISTE
- wnioski o wydanie dowodu osobistego należy składać: drogą elektroniczną na skrzynkę podawczą ePUAP urzędu nr: /UGWicko/skrytka
- Dodatkowe informacje na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-dowod-osobisty
- informację telefoniczną można uzyskać pod numerami: 59 8611 182, 59 8611 183, 59 8611 149 wew. 133
ZAMELDOWANIE/WYMELDOWANIE
- wszystkie wnioski dotyczące stałego lub czasowego zameldowania lub wymeldowania należy składać: drogą elektroniczną na skrzynkę podawczą ePUAP urzędu nr: /UGWicko/skrytka
- Dodatkowe informacje na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/uslugi-dla-obywatela/#meldunek-i-wybory
- informację telefoniczną można uzyskać pod numerami: 59 8611 182, 59 8611 183, 59 8611 149, wew. 133
ZGONY
zgłoszenie zgonu należy dokonać w Urzędzie Stanu Cywilnego w Wicku po wcześniejszym kontakcie telefonicznym – tel. 59 8611 182, 59 8611 183, 59 8611 149 wew. 133 zgodnie z informacjami zawartymi w serwisie https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zgon
DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA – CEIDG
- wszystkie wnioski o wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej należy składać drogą elektroniczną korzystając z informacji zawartych na stronie https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/
- informację telefoniczną można uzyskać pod numerami: 59 8611 182, 59 8611 183, 59 8611 149, wew. 128
WARUNKI ZABUDOWY/USTALENIE LOKALIZACJI CELU PUBLICZNEGO
- Wnioski o wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego należy składać:
- drogą elektroniczną na skrzynkę podawczą ePUAP urzędu nr: /UGWicko/skrytka
- do przygotowanej skrzynki przy drzwiach wejściowych do Urzędu Gminy lub skrzynki znajdującej się w budynku Urzędu (wejście z tyłu budynku)
- informację telefoniczną można uzyskać pod numerem: informację telefoniczną można uzyskać pod numerami: 59 8611 182, 59 8611 183, 59 8611 149 wew. 135
DECYZJE O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH REALIZACJI INWESTYCJI
- Wnioski o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji należy składać:
- drogą elektroniczną na skrzynkę podawczą ePUAP urzędu nr: /UGWicko/skrytka
- do przygotowanej skrzynki przy drzwiach wejściowych do Urzędu Gminy lub skrzynki znajdującej się w budynku Urzędu (wejście z tyłu budynku)
- informację telefoniczną można uzyskać pod numerem: informację telefoniczną można uzyskać pod numerami: 59 8611 182, 59 8611 183, 59 8611 149 wew. 135
WYCINKA DRZEW I KRZEWÓW
- Wnioski o wydanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów należy składać:
- drogą elektroniczną na skrzynkę podawczą ePUAP urzędu nr: /UGWicko/skrytka
- do przygotowanej skrzynki przy drzwiach wejściowych do Urzędu Gminy lub skrzynki znajdującej się w budynku urzędu (wejście z tyłu budynku)
- informację telefoniczną można uzyskać pod numerem: informację telefoniczną można uzyskać pod numerami: 59 8611 182, 59 8611 183, 59 8611 149, wew. 126
WNIOSKI I PODANIA DO URZĘDU MOŻNA WYSŁAĆ/ZŁOŻYĆ:
- pocztą na adres – Urząd Gminy w Wicku, ul. Słupska 9, 84-352 Wicko,
- drogą elektroniczną na skrzynkę podawczą ePUAP urzędu nr: /UGWicko/skrytka
- do przygotowanej skrzynki przy drzwiach wejściowych do Urzędu Gminy lub skrzynki znajdującej się w budynku Urzędu (wejście z tyłu budynku)
- Prosimy Państwa o wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
Wójt Gminy
/-/
Dariusz Waleśkiewicz