Przypominamy, że do dnia 31 stycznia 2025 roku należy złożyć oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku 2024 oraz dokonać wpłaty I raty opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
Wartość sprzedaży za 2024 rok oblicza się odrębnie dla poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych.
Przedsiębiorcy, których zezwolenia utrzymują ważność przez cały 2025 rok – mogą wnosić opłatę w trzech równych ratach do 31 stycznia, do 31 maja i do 30 września 2025 roku.
Przedsiębiorcy, których zezwolenia tracą ważność w trakcie 2025 roku- wnoszą opłatę jednorazowo do 31 stycznia 2025 roku w wysokości proporcjonalnej do okresu ważności zezwolenia (wyliczona w dniach).
Wpłaty należy dokonać na konto Urzędu :
Bank Rumia Spółdzielczy Nr : 32 9324 0008 0000 3971 2000 0010
z uwzględnieniem na dowodzie wpłaty rodzaju alkoholu oraz określenia rat, której wpłata dotyczy.
Opłaty można również dokonać w kasie Urzędu Gminy.
Termin do wniesienia opłaty nie podlega przywróceniu, bez względu na przyczyny jego niedotrzymania.